Købs og handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Hundeskolen

Hundeskolen.dk ejes af Life Skills Resources ApS, CVR 43753479 – København SV

Hundeskolen.dk drives både online og på følgende adresse:
Egå Møllevej 213, 8250 Egå
TLF: +45 52231122

Betaling

Hundeskolen modtager betalinger via bankoverførsel og kontant betaling.

Betaling vil blive trukket på din konto, når det kurser eller undervisning er booket,

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Hundeskolen benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Hundeskolen’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Fortrydelsesret

Ved tilmelding og køb af et forløb på hold, et kursus eller enetimer accepterer du at nedenstående betingelser er gældende:

  • At din plads på et kursus eller forløb først er reserveret ved indbetaling. Betaling er umiddelbart efter tilmelding.
  • At din tilmelding efter betalingsfristen er bindende.
  • Efter betalingsfristen betales beløbet ikke tilbage ved udeblivelse eller framelding, uanset grunden hertil.
  • Der tilbydes ikke erstatnings sessioner

Skulle underviser, blive syg eller af anden grund ikke kunne undervise en enkelt session i et forløb, vil der findes en ny dato for samme klasse hurtigst muligt, som erstatning for den aflyste klasse (oftest i weekend eller ferie). Der vil ikke blive tilbudt flere datoer at vælge imellem. Og kan deltager ikke være med på den nye dato, så kan deltager ikke få erstatning for den aflyste klasse. Skulle vi  pga. personlige årsager, være nødsaget til at aflyse over en længere sammenhængende periode (mere end en enkelt session) betales penge retur for de aflyste eller resterende sessioner i forløbet.

  • Skulle underviser blive syg eller af anden grund ikke kunne undervise en planlagt workshop, vil pengene blive leveret tilbage til betalende deltagere.
  • Skulle vi som underviser blive nødsaget til at aflyse Hold/enetimer/Kurser grundet Force majeure–  en ekstraordinær situation, som vi ikke har kontrol over,som krig, strejke, naturkatastrofe, virus epidemi m.m – vil pengene ikke blive leveret tilbage til deltager.
  • Særligt ved ENETIME.

Ved enetime skal du aflyse min. 1 døgn før, for at kunne få booket ny dato. Ved enetime er din tilmelding også bindende. Beløbet refunderes ikke ved udeblivelse eller framelding under et døgn, uanset grunden hertil.

Der gives ikke fortrydelsesret på varer købt i vores webshop da varen er af sådan art, at der i henhold til dansk lovgivning ikke kan eller bør ydes returret.

Læs mere på forbrugerombudsmandens hjemmeside.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Hundeskolen i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Hundeskolen dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Hundeskolen
Egå Møllevej 213, 8250 Egå
TLF: +45 52231122

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Hundeskolen, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Hundeskolen og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Hundeskolen har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Hundeskolen er: Christian Kronborg

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Hundeskolen har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til c@hundeskolen.dk.

Cookies
På www.hundeskolen.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på www.hundeskolen.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Hundeskolen’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: c@hundeskolen.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

– Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:

– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

– Bestilt den (*)/modtaget den (*)

– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

– Dato